S-brändi -uudistuksen tavoitteena on yritysmuodon kirkastaminen ja osuustoiminnasta kilpailuedun rakentaminen. Uudistus tukee missiotamme: Teemme yhdessä paremman paikan elää.Brändin tavoitemielikuva koostuu kaikesta, mitä teemme, sanomme tai meistä sanotaan. ”S olet sinä” on uudistuksen kantava viestinnällinen teema, joka korostaa osuustoiminnallista yritysmuotoamme.S olet sinä, joka olet sitä mieltä, että kaikilla pitää olla varaa syödä hyvin. S olet sinä, joka haluat rakentaa parempaa maailmaa. Haluat valinnoillasi edistää vastuullisuutta, tasa-arvoa ja hyvinvointia. S olet sinä, joka haluat että yhteinen menestys jaetaan yhteiseksi hyväksi. Nautit keskittämisen tuomista eduista, sekä siitä että voit osallistua ja vaikuttaa. S olet sinä, jonka mielestä kotiseuturakkaus on tärkeää. Sinä pidät paikkakuntasi elinvoimaisena, palvelut kaikkien saatavilla ja elämän vireänä. S olet sinä, joka haluat tehdä Suomesta paremman paikan elää.