Asiakasomistajuus on osuustoiminnallinen tapa tuottaa asiakasomistajille hyödyllisiä palveluita ja etuja. Niitä pystytään tarjoamaan järkevään hintaan, sillä osuustoiminta ei tähtää voiton maksimointiin. Siihen kuuluu läheisesti myös yhteiskunnallinen vastuu: alueellisesti toimivat osuuskaupat työllistävät, investoivat ja käyttävät toiminnan tulosta kukin oman alueensa hyväksi. Kun keskität ostoksesi, syntyvä hyöty palautetaan Bonuksena ja muina etuina asiakasomistajille – eli myös sinulle itsellesi.
Liittymisetujen ehdot
Liittymisedut koskevat vain Osuuskauppa Keulan toimipaikkoja ja ne tulevat käytettäväksi S-mobiiliin. Liittymisedut koskevat uusia, ensimmäistä kertaa Osuuskauppa Keulan jäseniksi liittyviä henkilöitä. Edut ovat voimassa myös, jos asiakas siirtää täyteen maksetun jäsenyyden toisesta osuuskaupasta Osuuskauppa Keulaan ja muut edellytykset edun saamiselle täyttyvät. Liittymisessä ei ole ikärajaa. Liittymisedut voi käyttää vain kerran, eikä niitä voi muuttaa rahaksi tai lahjakorteiksi. Mikäli asiakas palauttaa liittymisedulla hankitun tuotteen, palautus ei oikeuta uuteen liittymisetuun eikä rahapalautukseen. Edut toteutetaan S-mobiilikuponkeina, jotka saa käyttöön lataamalla S-mobiili-sovelluksen. Liittymisetuina annetut mobiilikupongit poistuvat käytöstä, mikäli jäsen eroaa osuuskaupan jäsenyydestä tai lakkauttaa oman asiakasomistajataloutensa. Tutustu ehtoihin tarkemmin täältä