Mene Etusivulle
14.4.2020

UUTINEN

Osuuskauppa Keula laajentaa ruoan noutopalvelua -osin pysyvästi, osin poikkeusolojen ajaksi

Osuuskauppa Keula on tarjonnut ruoan noutopalvelua Rauman Prismassa lähes neljä vuotta.Palvelu kasvatti kiireisessä arjessa tasaisesti suosiotaan ja sai jatkuvaa kiitosta asiakkailta.Keulassa päädyttiinkin laajentamaan noutopalvelua myös muihin yksiköihin porrastetusti lähivuosina.Kevään koronapandemia edellytti kuitenkin aikataulujen pikaista uudelleenarviointia ja Keula avaanoutopalvelun neljään yksikköön pysyvästi ja viiteen yksikköön poikkeusolojen ajaksi. Uusi noutopalvelu avataan Euran, Eurajoen, Laitilan ja Säkylän S-marketeihin sekä poikkeusolojen ajaksi Kehätien, ABC Kortelan ja Äyhön S-marketeihin sekä Lapin ja Pyhärannan Saleihin.Ruoan noutopalvelu toimii normaalioloissa verkkopalveluna osoitteessa foodie.fi. Poikkeusolojen vuoksi Keulan asiakaspalvelu auttaa, vastaanottaa ja välittää tilauksia myös puhelimitse ja sähköpostitse. Puhelinpalvelu on ensisijaisesti tarkoitettu ikäihmisille ja muille akuuttia apua tarvitseville.Marketkaupan toimialajohtaja Sami Junnila on vienyt noutopalvelun laajennusta koronakriisin aikana hallitusti eteenpäin ja korostaa, että Keulassa on 31 000 asiakasomistajaa ja lähes 20 ruokakauppaa. Palvelu halutaan tuoda tasapuolisesti koko Keulan alueelle, sillä asiakkailla on tarve palvelulle asuinpaikastaan riippumatta.-Asiakasmäärämme ovat niin suuria, että suin päin emme voi lähteä näitä palveluja avaamaan. Tiedän, että palveluamme on jo kovasti kaivattu ja asiaa on organisoitu viime viikot aktiivisesti, Junnila toteaa.Tilaaminen foodie.fi -palvelussa on helppoa ja onnistuu ajasta riippumatta ympäri vuorokauden. Palvelua suositellaan käytettäväksi verkkopankkitunnuksilla, jolloin asiakasomistajuuteen ja ostohistoriaan liittyvät tiedot ovat samalla käytettävissä. Tilaaminen onnistuu myös ilman henkilökohtaista kirjautumista.-Valtakunnallinen Foodie-palvelu on ollut viime aikoina kovilla räjähdysmäisesti kasvaneiden tilausmäärien vuoksi. Kaikki haluavat nyt lisää ja nopeasti. Olemme tilanneet noutopalveluiden aikaikkunajärjestelmät neljään S-marketiin ja ne on luvattu meille viikolla 18 eli huhtikuun loppupuolella, Sami Junnila avaa nykytilannetta.Poikkeusolojen ajaksi avattavat viisi noutopistettä saadaan keräilyn piiriin ensi viikolla 20.4. alkaen. Kuluva viikko menee vielä henkilökunnan perehdytyksessä ja testaamisessa, mutta tilauksia voi tehdä torstaista alkaen niin foodien kuin puhelinpalvelun kautta.-Kun teemme, haluamme varmistua, että teemme hyvin ja pystymme tarjoamaan palvelua laadukkaasti pidemmälläkin aikavälillä. Nyt olemme valmiina ja ravintoloista saatu henkilökunta on päässyt hienosti kaupan töihin sisälle. Puhelinpalvelustamme vastaa Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki, joten tässä on todellinen koko Keulan yhteishanke menossa asiakasomistajiemme hyväksi, toimialajohtaja kiittelee.Keulan asiakaspalvelu vastaa puheluihin ma-pe klo 9-17 numerossa (02) 833 0220.Ohjeet poikkeusolojen ajaksi avattavien myymälöiden tilauksiin tästä >> (Sale Lappi, Sale Pyhäranta, S-market Kehätie, ABC Kortela ja S-market Äyhö)Ohjeet pysyvästi avattavien S-marketien noutopalveluihin tästä >> (S-market Eura, S-market Eurajoki, S-market Laitila ja S-market Säkylä)

KATEGORIAT

  • Uutiset