KEULAN STRATEGIATYÖ VUOSILLE 2026-2030 KÄYNNISTYI


15.1.2025

MILTÄ NÄYTTÄÄ OSUUSKAUPPA KEULA VUONNA 2030?

Osuuskauppa Keulan nykyinen strategiakausi päättyy vuoden 2025 lopussa. Alkuvuoden aikana suunnataan katseet vuosille 2026-2030 ja piirretään suuntaviivat tulevien vuosien kaupankäyntiin. Strategian on määrä valmistua kesäkuussa.

– Lähdemme rakentamaan Keulalle uutta strategiaa vuosikymmenen loppuun. Iso kysymys on se, millä varmistamme myynnin kasvun tulevina vuosina. Tutkimme mahdollisuuksia uusiin investointeihin, joilla saisimme kasvatettua asiakasomistajiemme palveluverkostoa, selvittää Osuuskauppa Keulan toimitusjohtaja Mika Marttila.

Osuuskauppa Keula on osuustoiminnallinen yritys, jonka omistavat asiakasomistajat. Muita omistajia Keulalla ei ole. Osuuskaupat perustettiin jo 120 vuotta sitten tuottamaan kohtuuhintaisia ja laadukkaita tuotteita ja palveluja jäsenilleen, tavallisille suomalaisille kuluttajille.

– Strategian lähtökohtana tulee olemaan asiakasomistajat, sekä asiakasomistajille suunnattujen palvelujen kehittäminen, tiivistää Mika Marttila.

Henkilökunnalle kysely helmikuussa

Osuuskauppa Keulan henkilökunnan mielipidettä ja näkemyksiä osuuskaupan nykytilasta ja tulevaisuudesta kartoitetaan kyselyn muodossa helmikuun 2025 aikana.
– Henkilökunta on tärkein voimavaramme ja kilpailuvalttimme. Haluamme varmuudella olla seudun halutuin työnantaja tulevaisuudessa, joten Keulan henkilökunnan mielipide strategiaa tehtäessä on erittäin merkityksellinen, summaa toimitusjohtaja Mika Marttila.

(Kuva keväällä 2024 avatun uuden Eurajoen S-marketin avauksesta.)