Rauman Prismaa uudistetaan syksyn aikana, työt käynnistyvät 2.9.


2.9.2024

RAUMAN PRISMASTA ASIAKASTOIVEIDEN POHJALTA ENTISTÄKIN MONIPUOLISEMPI

Osuuskauppa Keulan mittava uudistusurakka Rauman Prismakeskukseen valmistaui keväällä 2020. Kymmenen miljoonan euron panostus kannatti, sillä laajennetun Prismakeskuksen käytäviä tallaa vilkkaimmillaan yli 50 000 asiakasta viikossa. Tuleva syksy on jälleen uudistuksen aikaa. Prismassa käynnistyy asiakastoiveiden pohjalta tehtävä myymälän uudistusprojekti 2.9.2024.

-Tavoitteena on tuoda myymälään uusia konsepteja ja entistäkin selkeämpi ja toimivampi ulkoasu, kertoo Osuuskauppa Keulassa kesällä aloittanut marketkaupan toimialajohtaja Kirsi Jeskanen.

Lastenmaailma tuo lapsiperheen tarvikkeet yhteen

Uutena kokonaisuutena Prismaan rakentuu lastenmaailma, jonne kootaan yhteen paikkaan lasten tuotteita ja tarvikkeita. Lastenmaailman tavoitteena on helpottaa ja nopeuttaa lapsiperheiden asiointia.

-Lastenmaailmassa huomion keskipisteenä ovat tietenkin lapset. Esittelemme erilaisia vaihtoehtoja arjen tarpeisiin ja juhlien kohokohtiin. Kaikkea kasvuun helposti, nopeasti ja järkihintaan, summaa Jeskanen.

Herkutteluun oma makeis- ja pähkinäosasto, hyvinvointiin inspiraatiota

Prisman ”karkkihylly” muuttuu kokonaiseksi makeis- ja pähkinäosastoksi, jonka tuotetarjonta monipuolistuu entisestään. Tavoitteena on tuoda herkutteluun näyttävästi tarjolle myös terveellisempiä vaihtoehtoja.

Uuden kauneuden ja hyvinvoinnin osaston esillepanoja parannetaan asiakasystävällisemmäksi ja inspiroivammaksi. Valaistus, osaston viihtyisyys ja elämyksellisyys paranevat.

-Kauneuden ja hyvinvoinnin teema kasvattaa jatkuvasti suosiotaan kaiken ikäisten keskuudessa. Erityisesti nuorten miesten kiinnostus kosmetiikkaan on lisääntynyt. Haluammekin parantaa asiakaskokemusta kaikissa kohderyhmissämme. Oma kauneus- ja hyvinvointiosasto vastaa asiakkaiden toiveisiin, kertoo Kirsi Jeskanen.

Lisää pikakassoja ja skannereita

Kassa-alueelle lisätään pika-kassoja, jotta nopea asiointi Prismassa sujuu entistä paremmin. Lisäksi suosittuun kerää & skannaa -palveluun hankitaan lisää skannereita. Myymälän selkeys, tilaratkaisut ja asioinnin helppous ovat syksyn uudistuksessa keskeisessä roolissa.

 

Lisätietoja:

Osuuskauppa Keulan toimialajohtaja Kirsi Jeskanen puh. 044 733 0212