Brändiuudistus tuo Keulalle uuden logon


4.3.2021

S-brändi -uudistuksen tavoitteena on yritysmuodon kirkastaminen ja osuustoiminnasta kilpailuedun rakentaminen. Uudistus tukee missiotamme: Teemme yhdessä paremman paikan elää.

Brändin tavoitemielikuva koostuu kaikesta, mitä teemme, sanomme tai meistä sanotaan. ”S olet sinä” on uudistuksen kantava viestinnällinen teema, joka korostaa osuustoiminnallista yritysmuotoamme.

S olet sinä, joka olet sitä mieltä, että kaikilla pitää olla varaa syödä hyvin. S olet sinä, joka haluat rakentaa parempaa maailmaa. Haluat valinnoillasi edistää vastuullisuutta, tasa-arvoa ja hyvinvointia. S olet sinä, joka haluat että yhteinen menestys jaetaan yhteiseksi hyväksi. Nautit keskittämisen tuomista eduista, sekä siitä että voit osallistua ja vaikuttaa. S olet sinä, jonka mielestä kotiseuturakkaus on tärkeää. Sinä pidät paikkakuntasi elinvoimaisena, palvelut kaikkien saatavilla ja elämän vireänä. S olet sinä, joka haluat tehdä Suomesta paremman paikan elää.