Osuuskauppa Keula laajentaa ruoan noutopalvelua -osin pysyvästi, osin poikkeusolojen ajaksi


14.4.2020

Osuuskauppa Keula on tarjonnut ruoan noutopalvelua Rauman Prismassa lähes neljä vuotta.
Palvelu kasvatti kiireisessä arjessa tasaisesti suosiotaan ja sai jatkuvaa kiitosta asiakkailta.
Keulassa päädyttiinkin laajentamaan noutopalvelua myös muihin yksiköihin porrastetusti lähivuosina.
Kevään koronapandemia edellytti kuitenkin aikataulujen pikaista uudelleenarviointia ja Keula avaa
noutopalvelun neljään yksikköön pysyvästi ja viiteen yksikköön poikkeusolojen ajaksi.

Uusi noutopalvelu avataan Euran, Eurajoen, Laitilan ja Säkylän S-marketeihin sekä
poikkeusolojen ajaksi Kehätien, ABC Kortelan ja Äyhön S-marketeihin sekä Lapin ja
Pyhärannan Saleihin.

Ruoan noutopalvelu toimii normaalioloissa verkkopalveluna osoitteessa
foodie.fi. Poikkeusolojen vuoksi Keulan asiakaspalvelu auttaa, vastaanottaa ja välittää
tilauksia myös puhelimitse ja sähköpostitse. Puhelinpalvelu on ensisijaisesti tarkoitettu
ikäihmisille ja muille akuuttia apua tarvitseville.

Marketkaupan toimialajohtaja Sami Junnila on vienyt noutopalvelun laajennusta koronakriisin
aikana hallitusti eteenpäin ja korostaa, että Keulassa on 31 000 asiakasomistajaa
ja lähes 20 ruokakauppaa. Palvelu halutaan tuoda tasapuolisesti koko
Keulan alueelle, sillä asiakkailla on tarve palvelulle asuinpaikastaan riippumatta.

-Asiakasmäärämme ovat niin suuria, että suin päin emme voi lähteä näitä palveluja
avaamaan. Tiedän, että palveluamme on jo kovasti kaivattu ja asiaa on organisoitu
viime viikot aktiivisesti, Junnila toteaa.

Tilaaminen foodie.fi -palvelussa on helppoa ja onnistuu ajasta riippumatta ympäri
vuorokauden. Palvelua suositellaan käytettäväksi verkkopankkitunnuksilla, jolloin
asiakasomistajuuteen ja ostohistoriaan liittyvät tiedot ovat samalla käytettävissä. Tilaaminen
onnistuu myös ilman henkilökohtaista kirjautumista.

-Valtakunnallinen Foodie-palvelu on ollut viime aikoina kovilla räjähdysmäisesti kasvaneiden
tilausmäärien vuoksi. Kaikki haluavat nyt lisää ja nopeasti. Olemme tilanneet
noutopalveluiden aikaikkunajärjestelmät neljään S-marketiin ja ne on luvattu
meille viikolla 18 eli huhtikuun loppupuolella, Sami Junnila avaa nykytilannetta.

Poikkeusolojen ajaksi avattavat viisi noutopistettä saadaan keräilyn piiriin ensi viikolla
20.4. alkaen. Kuluva viikko menee vielä henkilökunnan perehdytyksessä ja testaamisessa,
mutta tilauksia voi tehdä torstaista alkaen niin foodien kuin puhelinpalvelun
kautta.

-Kun teemme, haluamme varmistua, että teemme hyvin ja pystymme tarjoamaan palvelua
laadukkaasti pidemmälläkin aikavälillä. Nyt olemme valmiina ja ravintoloista
saatu henkilökunta on päässyt hienosti kaupan töihin sisälle. Puhelinpalvelustamme
vastaa Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki, joten tässä on todellinen koko Keulan yhteishanke
menossa asiakasomistajiemme hyväksi, toimialajohtaja kiittelee.

Keulan asiakaspalvelu vastaa puheluihin ma-pe klo 9-17 numerossa (02) 833 0220.

Ohjeet poikkeusolojen ajaksi avattavien myymälöiden tilauksiin tästä >>
(Sale Lappi, Sale Pyhäranta, S-market Kehätie, ABC Kortela ja S-market Äyhö)

Ohjeet pysyvästi avattavien S-marketien noutopalveluihin tästä >>
(S-market Eura, S-market Eurajoki, S-market Laitila ja S-market Säkylä)