16.2.2022
Osuuskauppa Keula haluaa olla mukana edistämässä asiakkaidensa terveellisiä elämäntapoja. Erityisenä kohderyhmänä ovat lapset ja nuoret, joiden terveellisiin kulutustottumuksiin vaikuttaminen kantaa pitkälle tulevaisuuteen. Erilaiset välipala- ja urheilujuomat ovat tällä hetkellä erittäin suosittuja kuluttajien keskuudessa, joten Keulassa haluttiin lanseerata ikioma lasten makuun sopiva raikas ja terveellinen vitamiinijuoma. Kehitystyöstä vastasi suomalainen Foodwest Oy, joka on S-ryhmässä tunnettu esimerkiksi Suomalainen menestysresepti -ohjelman tuotteiden kehitystuesta.
VIRKUNE -vitamiinijuomaa myydään kaikissa Keulan osuuskauppa-alueen päivittäistavarakaupoissa. Juoman nimen ja etikettien ulkoasun on suunnitellut paikallinen mainostoimisto Mediakumppanit Oy yhteistyössä Osuuskauppa Keulan kanssa. Välipalajuoma on pullotettu kierrätettävään ja pantilliseen 250 ml muovipulloon. Pullossa on kierrekorkki, ja se säilyy huoneenlämmössä. Juomapullon hinta on 2,49 € (sis. pantti 0,10 €). Tuotteen mainoskasvona on Keulan kummipelaaja Mikko Petman Rauman Lukosta. Juomien maut ovat mietoja ja pehmeitä, jotta ne maistuvat myös perheen pienimmille. Tuotteissa ei ole lisättyä sokeria.
12.9.2024 | Keulan tiedotteita
2.9.2024 | Keulan tiedotteita
2.9.2024 | Kampanjat